استاندار خوزستان گفت: خط فیبر نوری بندر تجاری شادگان به طول ۱۴ کیلومتر تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان در نشست قرارگاه محرومیت زدایی ویژه شادگان حفاری خط فیبر نوری به پایان رسیده و ۴ کیلومتر آن با همکاری سازمان بنادر، کشتیرانی و مخابرات انجام شده است، گفت: خط فیبر نوری بندر تجاری شادگان به طول ۱۴ کیلومتر تا پایان شهریورماه به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: احداث خط برق بندر تجاری این شهر به طول ۴۷ کیلومتر تامین منابع شده و از طرف سازمان بنادر و کشتیرانی کشور به مبلغ ۴۷۰ میلیارد ریال ابلاغ شده است و تا ۲ هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به دستور کار دیگر جلسه که طرح آبرسانی به بندر تجاری شادگان است، بیان داشت: مشاوره این طرح صورت گرفته و مناقصه در حال انجام است که حداکثر تا یک ماه آینده عملیات اجرایی آبرسانی به این بندر آغاز خواهد شد، همچنین موضوع دیگر آبرسانی به روستا‌های مسیر جفال و ابوشلوگ شادگان بود که مقرر شد تا پایان شهریورماه به اتمام برسد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: با اجرای این مصوبات شاهد تحول و رونق خوبی در بندر شادگان هستیم و مشکلات تنش آبی روستا‌های این شهر کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.