جواد وطن‌خواه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده درباره مالکیت مجدد حمیداوی بر این باشگاه توضیحاتی را بیان کرد.

جواد وطن‌خواه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره واگذاری دوباره مالکیت این باشگاه به حمیداوی، اظهار کرد: مالکیت باشگاه پدیده هنوز به حمیداوی واگذار نشده است؛ اما دستگاه قضایی کشور، اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و هیئت فوتبال استان خراسان رضوی پیگیر این موضوع هستند تا ببینند حمیداوی شرایط مالکیت باشگاه پدیده را دارد یا نه!

او ادامه داد: اگر حمیداوی شرایط مالکیت باشگاه پدیده را داشته باشد، این باشگاه را به او می‌دهند. در غیر این صورت باشگاه پدیده را به حمیداوی نمی‌دهند.

وطن‌خواه درباره اظهارات فتاحی، رئیس اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مبنی بر این که باشگاه پدیده به حمیداوی واگذار شد، گفت: مالکیت باشگاه پدیده در اختیار حمیداوی بوده است، اما او  دچار مشکل شده بود و هیئت فوتبال خراسان رضوی  اداره امور تیم پدیده را در ۲۰ بازی بر عهده گرفت. اکنون برای فصل بعد لیگ برتر فوتبال باید مالکیت باشگاه مشخص شود.

تکلیف مالکیت باشگاه پدیده هفته آینده مشخص می شود 

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده گفت: حمیداوی بیان کرده است که قصد تیمداری مجدد در باشگاه پدیده را دارد و مسئولان استانی هم بیان کرده اند که حمیداوی باید شرایط را فراهم کند تا دوباره باشگاه را به او بدهند. اگر حمیداوی دوباره مالکیت باشگاه پدیده را بر عهده بگیرد و بعد از گذشت ۴ هفته از بازی‌ها باز هم نتواند باشگاه را اداره کند، در آن صورت فوتبال مشهد ضرر می‌کند.

او اظهار کرد: تکلیف مالکیت باشگاه پدیده قرار است در چند روز آینده مشخص شود. طبق برنامه قرار است مسئولان ورزش استان خراسان رضوی جلسه‌ای با حمیداوی  و نماینده اش داشته باشند و اگرمسئولان  به این نتیجه برسند که حمیداوی می‌تواند باشگاه  پدیده را اداره کند، مالکیت این باشگاه را به او می‌دهند.

حمیداوی درباره تغییر نام پدیده به شهرخودرو تصمیم می گیرد 

سرپرست مدیرعاملی  باشگاه پدیده درباره این که در صورت واگذاری مالکیت به حمیداوی شاهد تغییر نام باشگاه پدیده به شهرخودرو خواهیم بود، گفت: هواداران پدیده می‌گویند که تیم ما از مجموعه  شهرخودرو صدمه دیده است. درباره تغییر نام باشگاه پدیده به شهرخودرو تصمیم گرفته می‌شود. البته اگر مالکیت باشگاه پدیده دوباره  به حمیداوی داده شود، در آن صورت او درباره نام باشگاه تصمیم می‌گیرد.

حمیداوی به باشگاه پدیده برگردد، دیگر من نیستم 

وطن‌خواه درباره این که همچنان سرپرست باشگاه پدیده است، گفت: زمانی که حمیداوی به باشگاه پدیده برگردد، دیگر من در این باشگاه حضور نخواهم داشت. البته تا وقتی که در باشگاه پدیده هستیم، به این باشگاه کمک می‌کنیم.

حمیداوی درباره کادر فنی  و بازیکنان  پدیده تصمیم می گیرد 

او درباره این که وضعیت سرمربیگری مهدی رحمتی در تیم پدیده به چه صورت می‌شود، گفت: من نظر حمیداوی را در این باره نمی‌دانم. اگر مالکیت باشگاه پدیده به حمیداوی واگذار شود، در آن صورت او باید درباره کادر فنی تصمیم بگیرد و من کاره‌ای نیستم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پدیده درباره وضعیت بازیکنان پدیده افزود: به هر حال تکلیف مالکیت باشگاه پدیده باید مشخص شود و بعد وضعیت بازیکنان هم معلوم می‌شود. اگر ما همچنان در باشگاه پدیده بمانیم که کار بازیکنان را در نقل و انتقالات انجام می‌دهیم، اما اگر حمیداوی دوباره مالک باشگاه شود در آن صورت او درباره بازیکنان تصمیم می‌گیرد.

وطن‌خواه در پایان خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم تکلیف مالکیت باشگاه پدیده شنبه و  یا یکشنبه هفته آینده مشخص شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار