مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: تاکنون موفق به احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن محرومین در استان اردبیل شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرهاد سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در این سازمان ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تلاش حجت‌الاسلام طه نجفی‌نژاد در مدت زمانی که قائم مقام مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل بودند، ستودنی بود و امیدوارم که با معرفی حجت‌الاسلام میر احدی به این سمت، همه دست به دست هم بدهیم و برای توسعه عمرانی استان گام برداریم.

او افزود: در جلسه قبلی، قول احداث ۳ هزار واحد مسکن محرومین را داده بودیم که خوشبختانه تاکنون موفق به احداث ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شده‌ایم و تلاش می‌کنیم در اسرع وقت ۵۰۰ واحد باقیمانده نیز به اتمام برسد.

آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در این دیدار اظهار کرد: خداوند توفیق خدمت روزافزون به خدمتگزاران مردم عطا کند و خدمت به مردم را جزء باقیات الصالحات آنان گرداند.

او انتصاب حجت‌الاسلام سیدسعید میر احدی به سمت مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را تبریک گفت و افزود: ان شاءالله با مدنظر قرار دادن یاد خدا در همه کارها، بتوانید در این سمت جدید خدمت‌رسان مردم شریف استان باشید.

حجت‌الاسلام سیدسعید میر احدی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز بیان کرد: تمام توان خود را به کار خواهم گرفت تا در جهت خیر و مصلحت مردم استان قدم بردارم و امیدوارم در کسوت خدمت به محرومین، نماینده شایسته‌ای از نسل جوان باشم.

او افزود: این انتصاب، در واقع اعتماد به نسل جوان است و امیدوارم که باب جوان‌گرایی در این سطح مدیریت بیش از پیش گسترش یابد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.