توئیتر مجددا طراحی جدید خود را با فونت اختصاصی Chirp آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از انگجت، اگر امروز به سراغ تایم لاین توییتر خود رفته اید ، احتمالا متوجه شده اید که اوضاع کمی نسبت به قبل متفاوت است. این به این دلیل است که توییتر شروع به ارائه چند تغییر در طراحی وب سایت و برنامه های تلفن همراه خود کرده است. حساب طراحی شرکت، این تغییرات را اوایل امروز منتشر کرد و درباره آن توضیح داد.

قابل مشاهده ترین و بحث برانگیزترین تغییر در طراحی توئیتر شامل فونت اختصاصی Chirp است. این شرکت این فونت را در ماه ژانویه معرفی کرد. به گفته توییتر ، یکی از مزایای اصلی فونت Chirp این است که می تواند متن توییت های نوشته شده به زبان های غربی را در سمت چپ رابط کاربری قرار دهد. این شرکت می گوید این چیزی است که می تواند خواندن محتوا را هنگام مرور تایم لاین آسان کند.

طراحی مجدد ظاهری توئیتر

این شرکت همچنین در استفاده از رنگ تغییراتی را ایجاد کرده است تا هم نمادهای مکررا استفاده شده و هم محتوای بصری مانند تصاویر برجسته شوند. اگر از طرفداران سفارشی سازی هستید ، توییتر قصد دارد به زودی پالت های رنگی بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت گفت: "این تنها آغاز به روزرسانی های بصری است زیرا توییتر بیشتر روی شما و آنچه شما می خواهید متمرکز می شود."

توئیتر از طراحی جدید خود با چند تغییر رونمایی کرد

جدا از طراحی مجدد ، این شرکت در حال اضافه کردن یک ویژگی به Spaces در iOS است که به کاربران اجازه می دهد هنگام صحبت کردن صدای خود را تغییر دهند. توئیتر می گوید: ما می دانیم که مردم اغلب از صدای خود احساس ناراحتی می کنند. دادن جلوه های سرگرم کننده و مفید به افراد ممکن است احساس بهتری به آن ها بدهد."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار