سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین درباره تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی در بخش‌های پیشگیری، غربالگری، واکسیناسیون بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،  سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین درباره تداوم اجرای طرح شهید سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد که متن پیام بدین شرح است...

با توجه به شیوع فزاینده ویروس کرونا و دغدغه مقام معظم رهبری و مجاهدت‌های شبانه روزی شبکه عظیم درمانی که شاهد آن هستیم، بسیجیان دلاور و فرزندان سپاهی شما ملت شریف و ولایتمدار استان قزوین، با تمام توان به میدان آمده و با اجرای طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در حوزه‌های پیشگیری، غربالگری، واکسیناسیون... و همچنین اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه در این عرصه انجام وظیفه می‌نمایند.

درخواست داریم مردم فهیم و بابصیرت استان قزوین با رعایت بیش از پیش و دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی و همکاری با نیروی انتظامی عزیز در اجرای مصوبات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به کمک مسئولین امر و رزمندگان سفید پوش جامعه سلامت بیایند تا ان شاالله به مدد الهی در کمترین زمان، موفق به مهار ویروس سرکش کرونا شویم.

همچنین در این ایام از ائمه جمعه و جماعات، هیئات مذهبی، سخنرانان و مداحان بزرگوار و تمامی مردم عزیزمان درخواست می‌کنیم در جهت آگاه سازی، تشویق و ترغیب عمومی و رعایت این ملاحظات تلاش نمایند.

فرماندهی سپاه حضرت صاحب الامر عجل الله استان قزوین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار