نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان، با کمبود امکانات برای درمان بیماران کرونا مواجه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز واکسیناسیون دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: اوضاع کرونا در کشور بحرانی است.

حسینعلی شهریاری تاکید کرد: مردم، شیوه نامه‌های بهداشتی را به خصوص در مراسم عزاداری‌های ماه محرم جدی‌تر از گذشته رعایت کنند تا آتش این ویروس مجدد در استان شعله ور نشود.

وی با اشاره به اینکه سرایت پذیری سریع ویروس کرونا باعث شده تا کشور دچار کمبود تخت و دارو شود، گفت: اگر سیستان و بلوچستان همانند دو ماه اخیر، دوباره دچار بحران کرونا شود، امکان اختصاص تجهیزات و داروی کافی به استان نخواهد بود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت: در کنار واکسیناسیون معلمان و استادان نیاز است دانش آموزان بالای ۱۲ سال و دانشجویان هم واکسینه شوند تا مشکلی برای بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نداشته باشیم.

شهریاری در خصوص روند واکسیناسیون نیز گفت: ستاد کرونا رییس جمهور را موظف کرده ظرف دو ماه، ۷۰ درصد جمعیت کشور را واکسینه کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار