سردار معروفی گفت: در استان کرمان بیش از ۹۰ مرکز کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند که سپاه هم با ۷ مرکز مستقل به کمک بخش درمان آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار معروفی،فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بازدید از نقاهتگاه موقت شهربابک گفت: بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب موضوع مقابله با ویروس کرونا با توجه به مشکلات معیشتی، اقتصادی، آب و برق در رأس موضوعات کشور قرار دارد.

سردار معروفی بیان کرد: در جهت مقابله با این ویروس منحوس طرح عالمانه شهید سلیمانی که یک طرح جامعی است و بحث واکسیناسیون هم در آن تعریف شده است مجدد شروع خواهد شد.

او افزود: این طرح اگر عملیاتی شود هم در بحث رهگیری، هم در بحث شناسایی بیمار و هم قرنطینه و نظارت و هم در بحث حمایت طرح فوق العاده‌ای است و می‌تواند کمک موثری به کنترل بیماری کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در استان کرمان بیش از ۹۰ مرکز کار واکسیناسیون افراد را انجام می‌دهند که سپاه هم با ۷ مرکز مستقل به کمک بخش درمان آمده است.

سردار معروفی اظهار کرد: سپاه و بسیج با تمام قوا پای کار است و به کمک بخش درمان آمده است و در این راستا نزدیک به ۱۰۰۰ تخت در سراسر استان جهت قرنطینه و درمان موقت در نظر گرفته است و تمام سوله‌های سپاه در اختیار نظام سلامت قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.