رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار ابتلا به این ویروس در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت:بیمارستان های منطقه تخت خالی جهت بستری بیمار را ندارند و اوضاع بسیار نگران کننده و خطرناک است.

او ادامه داد: متاسفانه میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط نهاد های مختلف بسیار ضعیف است و از مردم تقاضا داریم با کادر بهداشت و درمان همکاری لازم را  داشته باشند و از حضور در تجمعات و مراسمات مختلف خودداری کنند.

سلمان زاده افزود:افزایش آماربستری افراد مبتلا به کووید ۱۹ دربیمارستان ها، مارا به شدت با کمبود اکسیژن روبه رو کرده است و دستگاه های اکسیژن سازی که اخیرا راه اندازی کردیم تاحدودی پاسخگو هستند اما به دنبال این هستیم که از مخازن اکسیژن استفاده کنیم.

این مقام مسئول درخصوص وضعیت واکسیناسیون بیان کرد:درحال حاضر گروه سنی ۴۵سال به بالا در حال دریافت واکسن کرونا هستند اما اگرفردی از گروه سنی ۴۰سال به بالا به مراکز واکسیناسیون مراجعه کند،امکان دریافت واکسن کرونا را دارد و تقریبا تمامی گروه های شغلی درحال دریافت واکسن هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.