رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هنوز به مرحله استفاده از ظرفیت مکان‌های ورزشی برای پذیرش بیماران نرسیده‌ایم، اما به عنوان گزینه مدنظر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت:  اکنون کار پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان‌های دولتی در حال انجام است و هنوز به اندازه کافی تخت برای پذیرش بیماران داریم و به مرحله استفاده از ظرفیت مکان‌های ورزشی برای پذیرش بیماران نرسیده‌ایم، اما به عنوان یک گزینه مدنظر است تا درصورت بدتر شدن اوضاع، آمادگی لازم را داشته باشیم.

او بیان داشت: یکی از مطالبات مردمی و دانشگاه علوم پزشکی از بیمارستان‌های خصوصی این بود که آن‌ها هم در کنار بیمارستان‌های دانشگاهی، تامین اجتماعی و نظامی به امر پذیرش بیماران کرونایی بپردازند.

ابول نژادیان با بیان اینکه در نشستی که هفته گذشته با بیمارستان‌های خصوصی داشتیم، قول دادند که در امر پذیرش بیماران با ما همراهی کنند، افزود: اما تاکنون این امر محقق نشده است اگرچه امروز مجددا اعلام کردند که در حال آماده سازی زیرساخت‌های خود هستند و در ۲ روز آینده این کار را انجام می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تصریح کرد: ما در بیمارستان‌ها تغییراتی ایجاد کردیم تا بتوانیم ۵۵ تخت دیگر اضافه کنیم و بیمارستان سوانح سوختگی اهواز وارد مدار شد و امروز با ۲۰ تخت شروع به پذیرش بیمار کرد همچنین بیمارستان بقایی یک را نیز با ۲۰ تخت وارد مدار کردیم.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان‌های دولتی، تامین اجتماعی و نظامی در حال پذیرش بیمار هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار