فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز یک بیمارستان صحرایی ۴۰ تختخوابی دیگر در شهرستان بندرلنگه برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران شش بیمارستان در کشور برای بیماران کرونایی در نظر گرفته است.

دریادار پاسدار تنگسیری در بازدید از روند خدمت رسانی بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس افزود: اکنون بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس با ۱۰۰ تخت و ۵۰ تخت در بیمارستان صحرایی شهید فاطمی، بیمارستان چالوس با بیست تخت، بیمارستان مسلمین شیراز با ۱۰۰ تخت، بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک و بیمارستان قائم بوشهر هر کدام با ۴۰ تخت در حال خدمات رسانی هستند.

او گفت:در مرکز بهداری جنوب هم ۵ بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی راه اندازی شده است و در صورت نیاز در شهرستان جاسک هم بیمارستان صحرایی راه اندازی می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون بیمارستان صحرایی شهید فاطمی بندرعباس دارای ۵۰ تخت سرپایی و ۵۰ تخت بستری است.

دریادار تنگسیری افزود: به طور میانگین روزانه ۴۰۰ بیمار کرونایی به صورت سرپایی در بیمارستان صحرایی شهید فاطمی ویزیت می‌شوند و امروز نیز یک بیمارستان ۴۰ تختخوابی دیگر در شهرستان بندرلنگه برپا می‌شود.

او درباره همکاری در زمینه واکسیناسیون هم گفت: تزریق واکسن در جزایر خلیج فارس توسط بخش بهداشت فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه انجام شده است و در شهر بندرعباس و برخی نقاط جنوبی نیز همکاران ما طبق نظام هماهنگ بهداشت درمان کشور در حال تزریق واکسن به مردم هستند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: در بخش‌های بهداشتی هم در برخی نقاط کم برخوردار و حاشیه شهر‌های جنوبی با راه اندازی کارگاه‌های ماسک سازی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بصورت رایگان بین مردم این مناطق توزیع شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.