مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: آتش‌زدن تعمدی درختان هرس شده در حاشیه رودخانه سقز موجب بروز حریق گسترده در این محل شد که بعد از سه ساعت مهار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر مرادی مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز اظهار داشت: حوالی ساعت ٣٠ دقیقه بامداد امروز (جمعه) طی آتش‌سوزی تعمدی دپوی درختان هرس شده در حاشیه رودخانه سقز توسط چند نفر حریق گسترده‌ای به وقوع پیوست.

مرادی اضافه کرد: عملیات مهار آتش با حضور عوامل آتش نشانی از سه ایستگاه و همکاری واحد موتوری شهرداری در اختصاص یک دستگاه لودر و گریدر و پشتیبانی ۲ تیم امدادی از هلال احمر و اورژانس انجام شد.

او یادآور شد: این آتش سوزی در حاشیه رودخانه سقز اتفاق افتاد که بلافاصله با تماس شهروندان با واحد آتش نشانی، سریعا نیرو‌های آتش نشانی به محل اعزام شدند و توانستند در مدت سه ساعت آتش را مهار کنند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سقز گفت: درخت‌های فضای سبز سطح شهر که در اواخر سال هرس می‌شوند در این محل دپو شده بود که بصورت تعمدی دچار آتش سوزی گسترده شد، ولی خسارت مالی و جانی نداشت.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار