طبق رنگ بندی جدید کرونایی آخرین شهرستان استان مرکزی هم قرمز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، طبق رنگ بندی جدید کرونایی اپلیکیشن ماسک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تغییر وضعیت آخرین شهرستان استان مرکزی از نارنجی به قرمز موجب شد  همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی قرمز شوند.

بر اساس این رنگ بندی جدید که از امروز ۲۳ مرداد در استان مرکزی قابل اعمال است همه ۱۲ شهرستان استان مرکزی شامل خمین، محلات، ساوه، اراک، دلیجان، زرندیه، تفرش، آشتیان، شازند، خنداب، فراهان و کمیجان در وضعیت قرمز قرار دارند.

تنها شهرستان کمیجان که در وضعیت نارنجی قرار داشت قرمز شده و هیچ شهرستان نارنجی، زرد یا آبی رنگ در استان مرکزی نخواهیم داشت.

در مقایسه با جدول پیش از این رنگ بندی کرونای وزارت بهداشت یک شهرستان و آخرین شهرستان استان مرکزی که کمیجان بود از نارنجی به قرمز تغییر وضعیت داد و رنگ قرمز به تمام نقاط استان مرکزی گسترش یافت.


جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: هر کس و یا هر ارگانی که کاری از دستش بر می‌آید باید به کمک دانشگاه علوم پزشکی و مدافعان سلامت و کادر بهداشتی بیاید.

جمالیان افزود: هرچند سرعت واکسیناسیون در استان مرکزی، سرعت خوب و قابل قبولی نسبت به میانگین کشوری دارد، اما نباید این نکته را که تا رسیدن به ایمنی کامل جامعه، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اولین و مهمترین اصل مدیریت این بیماری است را فراموش کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.