بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد روتردام علت نرفتن به تیم‌های مطرحی مانند آژاکس و PSV آیندهوون را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان تابستان امسال از تیم فوتبال برایتون انگلیس به تیم فاینورد روتردام هلند پیوست، این در حالی است که در مقطعی دو تیم آژاکس و PSV برای جذب او ابراز علاقه کرده بودند. جهانبخش در مصاحبه با روزنامه De Telegraaf در این باره توضیحاتی داد.

جهانبخش گفت: " تیم‌های فوتبال آژاکس و PSV در زمانی پیشنهاد دادند که شرایط برای من در برایتون متفاوت بود. در آن زمان، انگلیسی‌ها نمی‌خواستند مهاجم خود را از دست بدهند.

بازیکن ملی پوش فاینورد افزود: من می‌توانستم با پیراهن آن باشگاه‌ها بازی کنم، اما الان دیگر همه چیز تمام شده است. من در فاینورد هستم و برای یک باشگاه بزرگ بازی می‌کنم. "

جهانبخش که مبلغ ناچیز بیش از یک میلیون یورو برای روتردامی‌ها هزینه داشت، در ادامه درباره جدایی اش از برایتون گفت:" کار سختی بود، زیرا در برایتون دوران خوبی داشتم. من به شهر عادت کرده بودم، مردم آنجا را دوست داشتم و با کادر فنی باشگاه و بسیاری از اعضای آن رابطه خوبی داشتم، اما من فقط می‌خواستم ارزش‌های خود را دوباره در زمین نشان بدهم. آنجا این فرصت را نداشتم. "

وینگر تیم ملی فوتبال ایران افزود: " بنابراین مجبور شدم به دنبال ادامه فوتبالم باشم. من از رفتن به برایتون پشیمان نیستم، اما اکنون می‌خواهم از بودن در فاینورد لذت ببرم. من هر کاری که بتوانم انجام خواهم داد تا عملکرد خوبی در اینجا برای این باشگاه زیبا داشته باشم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار