معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۲۳ درصد از افراد بالای ۱۸ سال درکردستان در قالب نوبت اول و دوم در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ابراهیم قادری معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان اظهارکرد: از آغاز اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون ۲۵ پارت واکسن به استان اختصاص یافته و گروه‌های هدف آن را دریافت نموده‌اند.

قادری با بیان اینکه روند تزریق واکسیناسیون همواره استمرار دارد افزود: تا این لحظه ۳۲۴ هزار و ۶۷۸ دُز واکسن کرونا در استان در قالب نوبت اول و دوم تزریق شده است.

او با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمار  ۲۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال در استان در قالب نوبت اول و دوم در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند، افزود: روزانه بیش از ۱۲ هزار دُز واکسن در استان تزریق می‌شود.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان  با بیان اینکه تاکنون ۲۲۶ هزار و ۱۳۴ نفر در استان در مقابل بیماری کرونا واکسینه شده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۵۸ هزار و ۵۴۴ نفر دُز دوم واکسن را نیز دریافت نموده‌اند.

قادری درصد پوشش واکسیناسیون پرسنل بهداشت و درمان را ۹۷ درصد عنوان کرد و افزود: ۷۳ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال تاکنون در استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.