فرمانده انتظامی اشتهارد ازکشف ۱ میلیون و ۴۳۰ هزار عددماسک غیر بهداشتی و تقلبی به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی اشتهارد گفت: به منظور اهمیت موضوع سلامت جامعه و برخورد با تولید و پخش محصولات آرایشی و بهداشتی غیر بهداشتی و غیر مجاز، طرح ضربتی پلیس امنیت شهرستان اشتهارد به مرحله اجرا در آمد که با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پلیسی، کارگاه تولید ماسک تقلبی شناسایی و دو متهم که اقدام به تولید ماسک غیربهداشتی با سوء استفاده از عنوان و برند یکی از تولیدکنندگان معتبر کرده بودند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی اشتهارد افزود: در بررسی ماموران تعداد ۱ میلیون و ۴۳۰ هزار عددماسک غیر بهداشتی و تقلبی ارزش ۵ میلیارد ریال از این کارگاه تولیدی کشف شد.

سرهنگ عزیزى با هشدار به سودجویان و افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند گفت: در این خصوص متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایى شدند.

او افزود: بر استمرار طرح‌های پاکسازی تاکید، و از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای شناسایی مجرمان و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز قدردانی کرد و از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهاى پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.