بیش از ۶۰ درصد از هواداران فوتبال هلند کیفیت فنی بازیکن ایرانی فاینورد را در سطح تیم‌های مطرح آژاکس و پی اس وی آیندهوون می‌دانند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس نظر سنجی سایت ساکرنیوز هلند، ۶۳ درصد از هواداران فوتبال این کشور معتقدند که علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد از کیفیت فنی لازم برای بازی در تیم‌های مطرحی مانند آژاکس یا پی اس وی آیندهوون برخوردار است.

در این نظر سنجی که پس از درخشش و گلزنی بازیکن ایرانی فاینورد در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا صورت گرفت، از فوتبالدوستان هلندی پرسیده شده که آیا جهانبخش برای بازی در تیم هایی مانند آژاکس یا پی اس وی آیندهوون به اندازه کافی مهارت دارد که ۶۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی به این سوال پاسخ مثبت دادند.

تیم فوتبال فاینورد پنجشنبه شب در دیدار برگشت دور سوم مرحله انتخابی مسابقات لیگ کنفرانس فوتبال اروپا به مصاف تیم لوتسرن سوئیس رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

در این بازی علیرضا جهانبخش موفق شد گل‌های اول و دوم فاینورد را به ترتیب در دقایق ۹ و ۳۴ به ثمر برساند و پس از مدت‌ها حاشیه نشینی در فوتبال انگلیس یک بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد.

 زمانی که جهانبخش عضو تیم برایتون بود، تیم‌های آژاکس و پی اس وی آیندهوون برای خرید او ابراز علاقه کرده بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار