اسدی:

تعدادی از نیروگاه‌های حرارتی از مدار خارج شده‌اند

مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب گفت : تعدادی از نیروگاه‌های حرارتی با ظرفیت ۲۰۰۰ مگاوات تولید برق چند روز اخیر از مدار خارج شده‌اند و برگرداندن یک نیروگاه به مدار تولید زمانبر است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، اسدی مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب با اشاره به اینکه تابستان امسال به دلیل خشکسالی و نبود نیروگاه‌های برق‌آبی در مدار تولید به سختی گذشت گفت : تعدادی از نیروگاه‌های حرارتی با ظرفیت ۲۰۰۰ مگاوات تولید برق چند روز اخیر از مدار خارج شده‌اند و برگرداندن یک نیروگاه به مدار تولید زمانبر است.

او گفت : از مردم کرمانشاه، ایلام و کردستان درخواست داریم در هفته جاری همراهی کنند که منجر به قطع برق مشترکان خانگی نشود، زیرا به دلیل به هم خردن موازنه تولید و مصرف مجبور به خاموشی خواهیم شد.

اسدی افزود: آنچه که به ما اعلام شده تعمیرات تا روز دوشنبه به اتمام می‌رسد و امید داریم شبکه تا آن روز به حالت عادی برگردد، اما کار فنی غیرقابل پیش‌بینی است و در صورت قطعی برق اطلاع‌رسانی می‌شود.

او با اشاره به قطعی برق صنایع در ۲۰ روز گذشته برخلاف بخش خانگی افزود: دیشب به صنایع اعلام شده که می‌توانند حداکثر استفاده را داشته باشند و بعد از عادی شدن شرایط تشویقی برای صنایع در نظر گرفته می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.