رئیس زیباسازی منظر و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت:۲۵ هکتار فضای سبز و پارک تا پایان شش ماهه اول و در هفته دولت در زاهدان آماده بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، توجه به نیازهای رفاهی و فرهنگی شهروندان موضوعی است که باید در طراحی شهرها مدنظر باشد.

با این وضعیت آنچه مشخص است کلان شهر زاهدان تنها نام کلانی را یدک می‌کشد.

مرعشی رئیس زیباسازی منظر و فضای سبز شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: ۲۵ هکتار فضای سبز و پارک تا پایان شش ماهه اول و در هفته دولت آماده بهره‌برداری و افتتاح خواهد شد.

وی افزود: درختکاری محور غرب زاهدان به عنوان یک نقطه عطفی در بحث توسعه همزمان فضای سبز نهال کاری و توسعه شبکه آبرسانی ما مطرح است که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ اصله درخت در فاز یک کاشته شده و تا ۱۲ هزار اصله افزایش پیدا خواهد کرد.

مرعشی افزود: در حال حاضر سرانه فضای سبز مرکز استان زاهدان حدود ۴متر مربع است که کمتر از یک سوم متوسط کشوری را در زاهدان داریم.

آسا ریگی معاون خدمات شهری شهرداری زاهدان گفت: سال ۹۹ بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مربع گل کاری را داشتیم و حدود نزدیک به صد و ده هزار اصله نهال در فضای سبز استان اضافه شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار