مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و چهارم مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدراستان با رصد اطلاعاتی یک‌دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و با تشدید اقدامات پلیسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۴۰ کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیرشد.

کشف بیش از ۵ کیلو گرم تریاک در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان به این شهرستان، شناسایی و دستگیری فرد مذکور در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران در این خصوص موفق به شناسایی متهم و خودرویی که قصد انتقال مواد با آن را داشت شدند و با زیر نظر گرفتن محور‌های مواصلاتی به محض مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان داشت: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک نفر دستگیر شد.

سرهنگ"عزیزی با اشاره به اینکه ماموران مبارزه با مواد مخدر تاکستان در اقدامی دیگر موفق به دستگیری یک خرده فروش مواد و کشف ۵۰۰ گرم تریاک از وی شدند، خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۴ هزار و ۷۰۰ قوطی نوشابه انرژی زا

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین-زنجان به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

سردارعلی ابراهیمی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۴ هزار ۷۰۰ قوطی نوشابه انرژی زا قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی محموله کشف شده را حدود ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان داشت: متهم به همراه محموله کشف شده به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.