فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان یزد از شناسایی و دستگیری ۲۳ متخلف شکار و صید در سه ماه اول امسال در استان یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر کارگر، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان یزد، اظهار داشت: اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در سه ماه اول امسال در زمینه حفاظت از عرصه‌های طبیعی و مناطق تحت مدیریت این استان موفق به دستگیری ۲۳ متخلف شکار و صید گردید که متخلفان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او گفت: از این متخلفان ۱۷ قبضه سلاح مجاز و غیر مجاز و دیگر ابزارهای شکار و صید از قبیل دوربین چشمی، فشنگ، کوله پشتی و.. کشف و ضبط شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان یزد با تاکید بر ضرورت تلاش همه جانبه محیط بانان در برخورد با تخلفات محیط زیستی خصوصا تخلفات شکار و صید تصریح کرد: تشدید گشت‌ها و پایش‌ها در حوزه استحفاظی و برخورد قاطع با متخلفان شکار و صید در برنامه یگان حفاظت محیط زیست استان قرار دارد.

کارگر در پایان افزود: همچنین از متخلفان دستگیر شده لاشه ۲۲ رأس پستاندار وحشی از نوع کل و بز، قوچ و میش و آهو و ۱۸ قطعه پرنده کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.