مدیر توزیع دارو پخش مرکزی قزوین و زنجان گفت: با تمام توان در اختیار مراکز درمانی و بیمارستانی هستیم و انواع دارو‌های کرونایی را بدون هیچ محدودیتی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد غفاری مدیر توزیع دارو پخش مرکزی قزوین و زنجان در بازدید منوچهر حبیبی معاون استاندار قزوین و جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان، به خبرنگاران، گفت: شرکت دارو پخش بزرگترین انبار را در استان قزوین ایجاد کرده است و ظرفیت بسیار بالایی در زمینه تامین، نگهداری و عرضه انواع دارو دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار قلم انواع دارو و تجهیزات بهداشتی و درمانی را نگهداری و توزیع می‌کنیم و ۲ استان زنجان و قزوین را تحت پوشش داریم.

مدیر توزیع دارو پخش مرکزی قزوین و زنجان گفت:هم اینک در تامین و عرضه دارو‌های کرونایی از قبیل سرم‌ها و آمپول‌های تزریقی هیچ مشکلی نداریم و پیرو دستور دکتر رضوانی فر مدیرعامل شستا تولید و توزیع شبانه روزی را در دستور کار قرار داده ایم.

غفاری همچنین گفت: با تمام داروخانه‌های استان به واسطه اینکه شرکت دارو پخش، بزرگترین شرکت پخش داروی ایران و منطقه است و دارو‌های بسیار مهم و حیاتی را توزیع می‌کند طرف قرارداد هستیم و همچنین انواع دارو را در استان توزیع می‌کنیم.

وی افزود: پیش از این در تامین برخی از دارو‌های قلمی انسولین کمبود داشتیم که هم اکنون مرتفع شده است و به وفور در سطح استان توزیع صورت می‌گیرد.

غفاری گفت: در حال حاضر انواع دارو به اندازه کافی در انبار شرکت دپو و ذخیره شده و مردم و شهروندان اطمینان داشته باشند که به صورت مستمر در استان توزیع خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: روزانه به صورت میانگین حدود ۱۰ تن دارو در استان توزیع می‌شود و مشکلی خاصی در تامین و توزیع دارو نداریم.

غفاری افزود: ما در تعطیلات پیش رو به هیچ وجه تعطیلی نداریم و به صورت شبانه روزی در کنار کادر درمان خواهیم بود و امیدواریم این بیماری منحوس زودتر از بین برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار