جانشین انتظامی استان ایلام:

صدا و سیما سهم بسزایی در تامین امنیت جامعه دارد

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه تحقق امنیت نیازمند مشارکت آحاد مردم و همراهی دستگاه‌های دولتی با نیروی انتظامی است ، گفت: صدا و سیما سهم بسزایی در تامین امنیت جامعه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی استان ایلام در حاشیه بازدید از واحد‌های مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام به مناسبت روز خبرنگار، گفت: صدا و سیما با پخش برنامه‌ها و اطلاع رسانی دقیق و شفاف به خوبی توانسته است سهم خود را در تامین و حفظ امنیت اجتماعی پایدار ادا کند.

او افزود: امنیت یک امر نسبی است و تحقق آن نیازمند مشارکت آحاد مردم و همراهی دستگاه‌های دولتی با نیروی انتظامی است و در این بین صدا و سیما در حوزه آگاهی بخشی نقش مهمی دارد.

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تعامل پلیس با صدا و سیما موجب افزایش احساس امنیت در جامعه می‌شود، ادامه داد: با برخورد‌های سلبی نمی‌توان میزان هنجارشکنی‌ها را کاهش داد بلکه برای این منظور ارائه آموزش‌های کیفی و مستمر و همچنین فرهنگ سازی از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری در جوامع هدف امری ضروری است.

او ترویج و گسترش مقوله خود کنترلی را نیاز امروز جامعه عنوان کرد و ادامه داد: به هر اندازه که افراد به قوانین احترام بگذارند و در مسیر پیشگیری از آسیب‌ها تلاش کنند به همان میزان جرائم در جامعه کمتر خواهد شد. 

 به مناسبت روز خبرنگار سرهنگ نجفی جانشین انتظامی استان ایلام به همراه معاون اجتماعی از قسمت‌های مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام بازدید و از خبرنگاران فعال با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل کردند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.