دستگیری سارق حرفه‌ای با ۵۲ فقره سرقت در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای با ۵۲ فقره سرقت درهمدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،سردار سلمان امیری ,فرمانده انتظامی استان همدان  با اشاره به دستگیری سارق حرفه ای با ۵۲ فقره سرقت در همدان گفت: فرد سارق پس از تخریب درب یا بریدن قفل باغ ها، اقدام به سرقت اموال با ارزش موجود می‌کرده است.

او ادامه داد: با بررسی دقیق صحنه جرم توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد که همه سرقت‌ها در یک زمان مشخصی به ویژه ساعات پایانی شب انجام می‌شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام روش‌های علمی و نوین کشف جرم در کمتر از چند روز متهم را که ساکن یکی از روستا‌های اطراف همدان بود، شناسایی کردند.

سردار امیری بیان کرد: متهم در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد که در تحقیقات و بازجویی‌های فنی و تخصصی و در مواجهه با دلایل و مستندات، به ۵۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ ها به ارزش تقریبی ۲۹۰ میلیون تومان اعتراف کرد.

او با بیان اینکه محل‌های سرقت شده و مال باختگان شناسایی شده اند، افزود: در عملیات مجزا، ۲ خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و در بازرسی از منازل نامبردگان، اموال مسروقه کشف و تحویل مال باختگان شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ۸۲ درصد سرقت‌ها در سه ماه نخست امسال کشف شده به نحوی که شاهد کاهش آمار سرقت‌های مهم از جمله کاهش ۲۴ درصدی سرقت مغازه، ۱۷ درصدی واحد‌های مسکونی، ۱۹ درصدی خودرو و ۲۹۶ درصدی کیف قاپی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

فصل بهار امسال ۱۳ باند بزرگ سرقت در استان همدان متلاشی و ۵۵۹ سارق دستگیر شدند.

منبع ایرنا 

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.