حضور احتمالی بیرانوند در ترکیب اصلی بوآویستا

دروازه بان ایرانی تیم بوآویستای پرتغال روز دوشنبه اولین بازی خود را برای این تیم انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم بوآویستای پرتغال که علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی فوتبال کشورمان را این فصل به خدمت گرفته است؛ فردا در چارچوب مسابقات هفته دوم لیگ برتر این کشور به مصاف پاکوس دی فریرا خواهد رفت و طبق اعلام سایت sport.periodico daily بیرانوند در این بازی در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داشت و اولین بازی رسمی خود را در لیگ پرتغال انجام خواهد داد.

در بازی اول لیگ پرتغال، بوآویستا نتوانست از بازیکنان جدید خود از جمله بیرانوند استفاده کند؛ زیرا این باشگاه به دلیل بدهی‌های فصل گذشته، از سوی فیفا محروم بود و نتوانست قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

پدرو سوسا، سرمربی بوآویستا در هفته اول مجبور شد از رافائل براکالی دروازه‌بان برزیلی و ۴۰ ساله خود در ترکیب اصلی استفاده کند.

بوآویستا هفته اول سه بر صفر برابر ژیل‌ویسنته شکست خورد. نتیجه‌ای که باعث شد مسئولان بوآویستا تلاش خود را برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید انجام بدهند و نام آن‌ها را وارد لیست کنند. حالا محرومیت فیفا لغو شده است و بیرانوند و دیگر بازیکنان جدید این تیم هیچ مشکلی برای بازی در لیگ پرتغال ندارند.

به همین دلیل سایت sport.periodico daily در ترکیب احتمالی بوآویستا مقابل پاکوس دی فریرا، نام بیرانوند را به عنوان دروازه بان اصلی آورده است.

تیم پاکوس دی فریرا در چارچوب هفته اول موفق شد فامالیکائو را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار