دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهران:

ایجاد نظم و امنیت در جامعه در گرو تعامل پلیس و دستگاه قضا است

حاجیان گفت: تعامل سازنده پلیس با دستگاه قضائی یکی از عوامل تاثیرگذار در اجرای صحیح و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی حاجیان دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهران ، در جلسه تعاملی با فرمانده انتظامی شهرستان مهران ، گفت: تعامل و همکاری مشترک پلیس و دستگاه قضایی مهمترین عامل در افزایش امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه است.

او افزود: تعامل سازنده پلیس با دستگاه قضائی یکی از عوامل تاثیرگذار در اجرای صحیح و برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم عمومی و موفقیت در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی می‌باشد که این امر باعث پیشبرد اهداف ناجا و دستگاه قضایی در ایجاد امنیت است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مهران راهبرد مشترک دستگاه قضا و پلیس در کنار سایر وظایف و مأموریت‌های تخصصی را برقراری عدالت و امنیت در بستر جامعه دانست و افزود: در سایه تعامل دو سویه است که این راهبرد به نتیجه خواهد رسید.

در ادامه سرهنگ سروش اصل مرز فرمانده انتظامی شهرستان مهران بر ضرورت تعامل سازنده، مطلوب و تاثیرگذار دستگاه قضائی و انتظامی تاکید کرد و گفت: تعامل پلیس و دستگاه قضائی به عنوان دو دستگاه امنیتی می‌تواند در تحقق ارتقای امنیت جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار باشد.

او بیان کرد: هفته ناجا بهترین فرصت جهت تعمیق سطح تعاملی ناجا با دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی و سایر ادارات و سازمان‌های همسو با ناجا می باشد.

او خدمتگزاری به مردم و ارتقای امنیت پایدار در جامعه را از وظایف مشترک نیروی انتظامی و دستگاه قضا دانست و گفت: می‌طلبد هر ۲ نهاد همواره در این راه تلاش کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.