رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات گفت: باشیوع پیک پنجم کرونا، شهرستان خاتم در وضعیت بحران کرونا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، روح الله حیدری، رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات، با بیان اینکه شهرستان خاتم در وضعیت بحرانی کرونا قرار گرفته است گفت: متأسفانه از هفته‌های گذشته شاهد افزایش شیوع کرونا در شهرستان هستیم و روز به روز به آمار مبتلایان اضافه می‌شود.

حیدری افزود: به دلیل گسترش موج پنجم کرونا و افزایش بی سابقه تعداد مبتلایان به این ویروس، اکثر تخت‌های بیمارستان، بخش‌ها و راهرو‌ها پر شده و پذیرش مبتلایان به کرونا با سختی در حال انجام است و بیماران اورژانس دو تا سه روز در اورژانس منتظر می‌مانند تا به بخش منتقل شوند و متأسفانه با کمبود تخت مواجه هستیم.

حیدری اظهارداشت:کادر درمان بیمارستان باتمام توان و با امکاناتی که هست در حال خدمت هستند، اما از مردم می‌خواهیم که بیش از پیش دستور العمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست‌ها را جدی بگیرند تا از این روند پیشگیری شود و در روز‌های آینده با بحران بسیار جدی روبه رو نشویم.

رئیس بیمارستان آیت الله خاتمی هرات در پایان از هیات‌های عزاداری ابا عبدالحسین (ع) خواست مراسم‌های عزاداری خود را بیش از پیش مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.