دانش آموزان ناحیه یک اهواز همزمان با ششم محرم و در رثای حضرت قاسم بن الحسن (ع) در سوگواره " احلی من العسل" در حسینیه عاشقان ثارالله به سوگواری پرداختند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دانش آموزان ناحیه یک اهواز همزمان با ششم محرم و در رثای حضرت قاسم بن الحسن (ع) در سوگواره «احلی من العسل» در حسینیه عاشقان ثارالله به سوگواری پرداختند.

دراین مراسم که از محل اداره ناحیه یک اهواز و با سخنرانی عبیات معاون پرورشی و تربیت بدنی آغاز شد، دانش آموزان با گرامی داشت یاد حضرت قاسم بن الحسن (ع) به عنوان نوجوان شهید در واقعه کربلا، دنباله روی از آن شهید مظلوم را میثاق بستند.

گفتنی است مراسم احلی من العسل، با حضور تعداد محدودی از دانش آموزان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.

حضرت قاسم بن الحسن (ع) در روز عاشورا مرگ را به احلی من العسل (شیرین تراز عسل) توصیف کرده بود.

وبینار شیوه های امر به معروف و نهی از منکر در ناحیه یک اهواز

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در وبینار شیوه‌های امر به معروف و نهی از منکر گفت: به همت کارشناسی قرآن عترت و نماز ناحیه یک اهواز بمناسبت ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

او افزود: شیوه‌ها و راهکار‌های دعوت به امر به معروف و نهی از منکر با حضور استاد حجت الاسلام زرشناش به مناسبت دهه امر به معروف و نهی از منکر تبیین شد.

در این برنامه همچنین محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی ناحیه یک اهواز سید جاسم موسوی اجرا گردید.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.