کریمیان گفت: انتظار داریم که محدودیت‌ها در استان ایلام تشدید شود تا نتیجه مطلوبی در جهت کاهش آمار‌های مربوط به کرونا حاصل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام در هشتاد و چهارمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا ، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان و تقدیر از زحمات و تلاش‌های مجموعه اعضای ستاد استانی و شهرستانی کرونا و همچنین کادر بهداشت و درمان در سطح استان، گفت: متاسفانه فوتی‌های بیماری کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش فراوانی داشته است.

او ادامه داد: انتظار داریم که محدودیت‌ها در استان تشدید شود تا نتیجه مناسب و مطلوبی از این چند روز تعطیلی در جهت کاهش آمار‌های مربوط به کرونا در سطح استان حاصل شود.

کریمیان ادامه داد: ما در زمینه واکسیناسیون ، هم از نظر میزان تزریق و هم از نظر نظم دهی ، احترام و تکریم افراد مراجعه کننده ، همواره تلاشمان بر این بوده که رضایتمندی عموم مردم را کسب نماییم و همه شاهد هستند که دانشگاه در عرصه واکسیناسیون موفق عمل کرده که در این راستا از همکاران خودم تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.