به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اداره کل تامین اجتماعی قم باصدور اطلاعیهای اعلام کرد: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا درخصوص تعطیلی ادارات در روزهای ۲۵، ۲۶ و ۳۰ مرداد و با عنایت به مصادف بودن این ایام با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه مقرر گردید تا کارکنان مرتبط با دریافت و وصول حق بیمه شعب تامین اجتماعی در این روزها در محل شعب حاضر باشند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی تمامی فعالیتها و ادارات در روزهای دوشنبه بیست و پنجم، سه شنبه ۲۶ و شنبه سی ام مرداد ماه سال ۱۴۰۰ و با عنایت به مصادف بودن ایام مزبور با روزهای پایانی ماه و مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه و همچنین بمنظور جلوگیری از هرگونه وقفه و مشکلات آتی در دریافت لیست و حق بیمه کارگاهها و کارفرمایان و احتساب سوابق بیمه شدگان، مقرر شده است تا همکاران مرتبط با دریافت لیست و وصول حق بیمه با تشخیص روسای شعب در ایام فوق الذکر به منظور پاسخگویی به کارفرمایان محترم تا پایان وقت اداری در محل کار خود حضور موثر داشته باشند.
در این اطلاعیه تصریح شده است: بدیهی است علاوه بر افراد موصوف، حضور روسای شعب (یا معاون بیمه ای) و همچنین کارشناسان فناوری اطلاعات واحدهای اجرایی نیز در این ایام ضروری است.
انتهای پیام/ش