مرادنیا گفت: ایجاد صنایع کوچک که نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد، موجب رشد و توسعه صنعتی استان می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهمن مرادنیا استاندار کردستان در پیامی به مناسبت هفتە حمایت از صنایع کوچک اظهار داشت: صنایع کوچک می‌تواند نقش بی‌بدیلی در تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید ایفا کند، بنابراین با در نظر گرفتن مجموع شرایط، اقتضائات جغرافیایی، مرزی بودن و فرصت‌های صادراتی موجود بهترین گزینە برای رشد و توسعە صنعتی استان کردستان بە شمار می‌رود کە باید مورد توجە همگان قرار بگیرد.

در ادامه این پیام آمده است: صنایع کوچک و متوسط بیش از ۹۰ درصد صنایع و ۵۲ درصد اشتغال کشور را بە خود اختصاص دادە است کە بیش از هر چیز حکایت از جایگاە و نقش مهم این صنایع در توسعە و رونق اقتصادی دارد.

در سال‌های گذشتە تلاش کردیم در کنار اقدامات مهم عمرانی، بخش کشاورزی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز، با جلب حمایت بانک‌ها و ایجاد شهرک‌های صنعتی جدید حرکتی در جهت افزایش تولید و رونق صنایع کوچک و متوسط به وجود بیاوریم و امیدوارم این رویکرد در سالیان پیش رو نیز تداوم یابد.

اینجانب فرارسیدن هفتە حمایت از صنایع کوچک را بە تمام تلاشگران و صنعتگران عرصە کار و تولید تبریک و تهنیت عرض کردە و سلامتی همە شما بزرگواران را از درگاە ایزد بخشایندە طلب می‌کنم.

از سال ۱۳۹۳ به مناسبت پنجاهمین سالروز تاسیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بنا به تصویب شورای فرهنگ عمومی، ۲۱ مرداد در تقویم رسمی کشور به‌عنوان «روز حمایت از صنایع کوچک» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.