رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول از واکسیناسیون کادر پایگاه چهارم شکاری وحدتی این شهرستان و خانواده‌های آن‌ها علیه کرونا خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی قمیشی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و با هماهنگی فرماندهی و رئیس بیمارستان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول تیم‌های واکسیناسیون معاونت بهداشت در بیمارستان پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول مستقر و واکسیناسیون کادر پایگاه و خانواده‌های آن‌ها انجام شد.

او با بیان اینکه ۵۰۰ نفر در مرحله نخست واکسینه شدند و در روز‌های آینده نیز بقیه کادر درمان و خانواده‌های آن‌ها علیه بیماری کووید ۱۹ واکسینه خواهند شد، افزود: پیش از این کادر فرودگاه دزفول با کمک دانشگاه علوم پزشکی دزفول واکسینه شده اند.

قمیشی در ادامه اظهار داشت: از مهرماه گذشته مرکز خدمات سلامت پایگاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی دزفول راه اندازی و کلیه خدمات بهداشتی ارایه شده به ساکنین پایگاه در حوزه دزفول قرار دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اینکه به زودی ساکنین تیپ دوم زرهی نیروی زمینی را علیه بیماری کرونا واکسینه خواهیم کرد، بیان کرد: پس از تزریق واکسن کرونا شهروندان همچنان نسبت به رعایت نکات بهداشتی شامل استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستن مکرر دست‌ها و اجتناب از دورهمی توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.