معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تعطیلی مکرر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تمرینات ورزشکاران را تحت تاثیر قرار داده است.

نرگس قدوسی معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: خوشبختانه ورزش بانوان در کشور جایگاه خوبی دارد و بانوان در اکثر رشته‌های ورزشی قهرمان و دارای سکو هستند.

او گفت: با وجود کرونا و تمرین در منزل ورزشکاران توانستند تا حدودی تمرینات خود را داشته باشد و در رقابت‌هایی که برگزار شد شرکت کند. بسیاری از این رقابت‌ها آنلاین بود و بانوان ورزشکار اصفهان حضور کامل داشتند و توانستند مقامات خوبی را به دست آورند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: آنگونه که دنیا درگیر کرونا بوده و اصفهان نیز مستثنی نبوده تعطیلی مکرر باشگاه‌ها و اماکن ورزشی تمرینات ورزشکاران را تحت تاثیر قرار داد. ما تمام تلاشمان را کردیم تا شرایطی ایجاد کنیم که بانوان با آمادگی کامل در مسابقات شرکت کنند.
قدوسی همچنین گفت: ما در بخش مربیان و داوران نیز در سطح استان و کشور رتبه‌های بسیار خوبی داریم.
او تصریح کرد: استان اصفهان در همه رشته‌های ورزشی فعالیت خوبی دارد و همه هیئت‌های ورزشی در بخش بانوان فعال هستند و در بحث قهرمانی و همگانی فعالیت خوبی دارند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره ورزش بانوان گفت: هرکس با توجه به استعدادی که دارد و استعدادیابی‌هایی که انجام می‌شود می‌تواند در ورزش مورد علاقه خود شروع به فعالیت کند.
قدوسی ادامه داد: استعداد باید به خوبی شناخته شود و در مسیر درست حرکت کند، اگر براساس برنامه ریزی بتوان پیش رفت، ورزشکار می‌تواند افتخارآفرینی هم کند.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.