رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: امسال کمک‌های مردمی جمع آوری شده کمیته امداد مهاباد به ۱۱۶ میلیارد ریال رسید.

حسین خضری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۶ میلیارد ریال توسط شهروندان برای حمایت از نیازمندان این شهرستان جمع آوری شده است.

او افزود: این کمک‌ها در قالب اکرام ایتام، زکات، صدقات، مراکز نیکوکاری، کمک‌های مومنانه و سایر سر فصل‌ها جمع آوری و در بخش‌های مختلف هزینه شده است.

خضری ادامه داد: در سال جاری ۶۰۸ میلیون از محل صدقات، ۴۹۶ میلیون ریال از محل اکرام، ۳۱ میلیارد ریال از محل زکات، ۴۳ میلیارد ریال از محل مراکز نیکوکاری و ۳۶ میلیارد ریال از محل اعیاد مختلف جمع آوری شده که به ترتیب ۲۱، ۴۰، ۱۱، ۳۷ و ۸۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزاش داشته است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد بیان کرد: سال گذشته نیز در مجموع ۱۹۲ میلیارد ریال توسط شهروندان به این نهاد کمک شده بود که نسبت به سال قبل از آن ۸۰ درصد افزایش داشته است.

خضری همچنین با اشاره به خدمات جدید کمیته امداد در جمع‌آوری کمک‌های مردمی اضافه کرد: برای سرعت عمل در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق کد #۰۴۴۱۰ *۸۸۷۷ * و شماره تلفن ثابت ۰۹۶۸۸۷۷ پرداخت یا با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ کمی‌های نقدی خود را واریز کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.