معاون استاندار اردبیل:

اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل برگزار نمی‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت فوق بحرانی در استان اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: با توجه به وضعیت بحرانی استان، تصمیمات ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا به طور قاطعانه عملیاتی می‌شود و این ستاد به صورت ۲۴ ساعته فعال است و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۰ نفر بستری شده و ۱۷ نفر فوت کرده اند.

او به اجرای طرح محدودیت تردد اشاره کرد و ادامه داد: اجازه ورود و خروج به خودرو‌ها به استان و از استان داده نمی‌شود تا بتوانیم زنجیره انتقال این ویروس را کنترل و قطع کنیم.

معاون استاندار اردبیل از تعطیلی اصناف در سطح استان همگام با کشور به مدت ۶ روز از دوشنبه تا پایان شنبه خبر داد و اظهار کرد: فعالیت اصناف به جز اصنافی که مایحتاج ضروری مردم را تامین می‌کنند از جمله نانوایی‌ها، داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها، مراکز و فروشگاه‌های پروتینی و سرای سالمندان تا آخر روز شنبه تعطیل است.

ندایی تصریح کرد: مردم حتی الامکان به غیر از کار‌های ضروری از خانه بیرون نیایند و عزاداری هم در فضای باز با فاصله چهار متری انجام شود.

او گفت: در راستای نظارت نیز اکیپی متشکل از نماینده فرمانداری، دانشگاه، هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه در سطح شهر بازرسی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.