سخنگوی کمیسیون صنایع به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده و در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی خود برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی گفت: کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی امروز نیز در حال بررسی صلاحیت چند وزیر است، این کمیسیون میزبان وزیر کشور و وزیر ورزش و جوانان بود.

سخنگوی کمیسیون صنایع ادامه داد: در جلسه با وزیر کشور بحث اقدامات خانواده محور مورد تاکید بود، زیرا بحث بر این است که اگر کانون خانواده را اصلاح کنیم مشکلات جامعه به تبعیت از آن کم تر می‌شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع اظهار کرد: بحث شایستگی، لیاقت، مردمی بودن و تعهد استانداران مورد تاکید وزیر پیشنهادی کشور بود. برخورد با مواد مخدر، داشتن نگاه اقتصادی و تاکید بر رفع مشکل معیشتی مردم از اولویت‌های وزیر کشور بود.

این نماینده مجلس توضیح داد: بعد از وزیر پیشنهادی کشور، کمیسیون عمران مجلس میزبان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان بود.

عباسپور گفت: اولویت‌های سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان هم تاکید بر توسعه ورزش همگانی و برنامه ریزی برای المپیک بعدی بود. حرف وزیر پیشنهادی ورزش این بود که از در المپیک رتبه ۱۲ را داشتیم، ولی امسال به رتبه ۲۷ سقوط کردیم و باید تلاشی در این زمینه صورت بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: مسئله مهم مورد تاکید دیگر این بود که ۵۰ درصد اقدامات وزارت ورزش و جوانان مربوط به جوانان است که مورد غفلت قرار گرفته ، در حالی که مسائل مربوط به جوانان باید مورد تاکید قرار بگیرد. در حال حاضر وزیر پیشنهادی دفاع در کمیسیون صنایع حضور دارد و سوالات جدی از وزیر پیشنهادی دارند و بعد از ظهر هم وزرای پیشنهادی اقتصاد، نفت، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی در کمیسیون حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار