رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از دو برابر شدن مراکز نمونه گیری ۱۶ ساعته تست کرونا در شهر بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به افزایش میزان نمونه گیری تست کرونا در بجنورد گفت: با توجه به شرایط بحرانی بوجود آمده هم اکنون روزانه بیش از هزار  تست کرونا در دو شیفت کاری توسط همکاران معاونت بهداشتی مستقر در مراکز ۱۶ ساعته انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


هاشمی افزود: بعد از فروکش کردن موج چهارم کرونا، تعداد مراکز نمونه گیری در بجنورد از دو مرکز به یک مرکز کاهش پیدا کرد، ولی با شیوع موجود پنجم سریعا مرکز شماره دو حکمت فعالیت خود را در دو نوبت کاری از سر گرفت.

او با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با تقدیر از همکاری هلال احمر و نیروی انتظامی عنوان کرد: با توجه به مراجعه بسیار بالا و ازدحام جمعیت و فشار مضاعف بروی همکاران در این دو مرکز تصمیم گرفته شد که با کمک هلال احمر و نیرو‌های انتظامی دو مرکز نمونه گیری دیگر به مراکز قبلی افزوده شود که هم اکنون این مراکز آماده خدمت رسانی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه افراد از مراجعه غیرضروری به مراکز نمونه گیری خودداری کنند اظهار امیدواری کرد که با فعالیت این ۴ مرکز ۱۶ ساعته از میزان ازدحام افراد در این مراکز کاسته شود.

گفتنی است مرکز نمونه گیری شماره ۳ در محل مجتمع درمانی هلال احمر واقع در میدان خرمشهر و مرکز شماره ۴ نمونه گیری در محل درمانگاه امام سجاد (ع) واقع در چهارراه باسکول (راهنمایی و رانندگی سابق) فعالیت خود را آغاز کردند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.