گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۵a دارای بزرگترین باتری در مقایسه با سری‌ های دیگر این شرکت است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا؛ منابع موثق متعدد، گفته‌اند که شرکت گوگل پیکسل محصول جدید خود را به نام گوگل Pixel ۵a در اواخر این ماه عرضه خواهد کرد.  براساس گزارش‌ها انتظار نمی‌رود که این دستگاه جدید گوگل پیکسل مقرون به صرفه و از نظر طراحی و مشخصات بسیار متفاوت از Pixel ۴a ۵G باشد.  در ماه فوریه، این شرکت رندر‌های تلفن مبتنی بر CAD را به اشتراک گذاشته بود.  امروز،  پلیس آندروید، تصاویری از باتری این گوشی جدید را منتشر و برخی از خصوصیات آن‌ را لو داد که در ادامه به برخی از خصوصیات فاش‌شده می‌پردازیم.

خصوصیات تلفن جدید گوگل پیکسل چیست؟

گفتنی است، گوشی هوشمندPixel ۵a شباهت زیادی به  Pixel ۴a ۵G دارد.  تنها تغییر عمده  این تلفن هوشمند ظاهراً صفحه کلید آجدار و  قاب پشت آن است که در مقایسه با قاب قبلی، حالت لاستیکی بیشتری دارد. همچنین  Pixel ۵a دارای باتری ۴۶۸۰ میلی آمپر ساعتی است که بزرگترین باتری در گوشی‌های پیکسل است. گوشی هوشمند Pixel ۵a ، حدود 450 دلار قیمت دارد و در ۲۶ آگوست عرضه‌ می‌شود. براساس گزارش‌ها، این تلفن هوشمند جدید پیکسل  فقط در ایالات متحده و ژاپن در دسترس خواهد بود.

 باتری  جدید گوگل پیکسل

این که آیا یک باتری بزرگتر به تنهایی می‎تواند باعث قرار گرفتن این مدل در جایگاه بهترین گوشی‌های میان رده ۲۰۲۱ شود، هنوز مشخص نیست. Max Weinbach از پلیس آندروید اشاره کرده است باتری‌ای که در Pixel ۴a ۵G استفاده شده است، یک باتری ۳۸۸۵ میلی آمپر ساعتی است و عمر بسیار خوبی دارد، این بدان معناست که Pixel ۵a یک دستگاه عالی برای مصرف کنندگان است که عمر باتری را در اولویت قرار می‌دهند.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار