مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۲۵ مرداد در قالب یک بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ بیست و دوم مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

سلام درخصوص وام ودیعه خواستم پیگیری از طرف بانک مرکزی داشته باشید متاسفانه برای تشکیل پرونده به شعبه انتخابی مراجعه کردم، اما اعلام کردن هنوز هیچ دستوری به شعب داده نشده و هیچکس جوابگو نیست. لطفا پیگیری کنید.

از زمان شروع کرونا در کشور (اسفند ۹۸) تا کنون اداره آموزش و پرورش رباط کریم سرویس‌های بهداشتی داخل اداره آموزش و پرورش رباط کریم را به روی مراجعین بسته است. لطفاً بررسی کنید.

لطفا به اطلاع اداره امور مالیاتی برسانید مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتب را حداقل دو هفته دیگر تمدید کنند. لطفاً هر کسی مسئول این کار‌ها هست پیگیری کند.

در این ایام کرونا بسیاری از شرکت‌ها هستند که از ابتدای کرونا تا الان هرگز تعطیل نکردند. ممنون می‌شوم اگر اطلاع رسانی کنید.

سلام، لطفا گزارشی از زمان واکسیناسیون کارگران این قشر زحمت کش تهیه کنید.

زمین فوتبال داخل بوستان کودک جنب بیمارستان لولاگر در این ایام کرونایی همیشه باز هست. لطفا مسئولان مربوطه پیگیری کنند.

با سلام لطفا درمورد تورم و گرانی میوه هم پی گیری شود. باتشکر

با سلام و تشکر باتوجه به شرایط موجود بیماری و تعطیلی مراکز پلاک لطفا ترتیبی صورت پذیرد که از طریق مراکز پلاک به صورت اینترنتی تعویض گردد.

امروز به من اطلاع دادند که پرواز شما بخاطر کرونا کنسل شدهاست. ولی وقتی رفتم سایت می‌بینم همان شرکت دوبرابر قیمت بلیط را می‌فروشد درحالی که گفته بودند پرواز کنسل شده است. سیدگی کنید آیا حق این کار را دارند.

سلام راننده شرکت حمل و نقل آ.. ن هستم یکساله حقوق دریافت نکردم به بهانه‌های مختلف از حقوقم کم کردن الان هم بخاطر مریض شدن، (کرونا) توان سر کار رفتن ندارم از طرف شرکت گفتند هر روزی که شرکت نروم یک میلیون جریمه می‌کنند. به نظر شما من چیکار باید بکنم.

نرخ رسمی تورم ۳۶ درصده با کدام قانون سایپا قیمت کوییک را صد در صد افزایش داد؟ مسئولین خواب هستند.

سلام وقتتون بخیر خواهشمندم مشکل آب روستای تهم زنجان را پیگیری کنید از اول محرم آب نداریم.

خدمتتان عرض کنم تمامی مسیر‌های فرعی و جاده قدیم تهران به ساوه باز است و شرکت‌ها پرسنل را مجبور به حضور در محل کار می‌کنند لطفا به گوش مسئولین برسانید ممنون.

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۰۹:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
علی رغم هزینه های گزاف شهرداری شیراز برای زیبا سازی اطراف ارگ کریم خان وعلی ابن حمزه (ع) متاسفانه حضور وحتی بیتوته افراد معتاد ولگرد در سه راه بلوارهجرت مسیر منتهی به ارگ کریم خان واطراف علی ابن حمزه که در انظار توریست های خارجی است ، هم زیبایی این بافت تاریخی را کم رنگ کرده است وهم به وجهه وآبروی شهرشیراز، نظام وکشور لطمه وارد می کند .لطفا برای این معضل اجتماعی
گزارشی تهیه و مسئولان را آگاه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
سلام ‌وتشکر
آخرین اخبار