فرمانده انتظامی هندیجان گفت: عزاداری‌های ماه محرم با عزم جدی ماموران نیروی انتظامی در امنیت کامل در حال برگزاری هستند.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد فرمانده انتظامی هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به عزم جدی پلیس برای تأمین امنیت مردم در سوگواری‌های ماه محرم در این شهرستان گفت: از متولیان هیئت‌ها، مساجد، تکایا و برگزارکنندگان مراسم سوگواری می‌خواهیم با پلیس نهایت همکاری را داشته باشند.

وی افزود: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی و بر اساس مصوبات شورای سلامت و امنیت غذایی درخصوص ورود خودرو‌های غیربومی، از دیروز ورودی هندیجان از سمت بندر ماهشهر و بندر دیلم با تلاش پلیس انتظامی و پلیس راهور بسته شده است و از هموطنان خواهشمندیم از سفر به هندیجان پرهیز خودداری کنند.

سرهنگ ابدالی فرد با بیان اینکه براساس مقررات ستاد ملی کرونا، جریمه‌های سنگین برای خودرو‌ها در نظر اعمال خواهد شد، اظهار داشت: از شهروندان خواهشمندیم ضمن همکاری با ماموران انتظامی در اجرای هرچه منظم‌تر این مراسم، پلیس را یاری دهند و در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک سریعا از طریق ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.

با افزایش آمار ابتلا به کرونا در کشور و از جمله استان خوزستان طی هفته‌های اخیر، اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی نظیر مسدود شدن مبادی ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی و ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ در دستورکار ستاد مقابله با کرونا قرار گرفته و در حال اجرا است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: عزاداری محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.