فیروزی پور گفت: مظلومیت مردم شرق اصفهان و مناطق گرمسیری این استان واقعاً دردآور است، دعوت می‌کنم مسئولان از مناطق شرق استان اصفهان بازدید داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رحمت‌الله فیروزی پور نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان، گفت: امروز در همه جای منطقه و کشور مشکل آب آشامیدن، مصادف کشاورزی و فاضلاب وجود دارد.

او افزود: امیدواریم باتدبیر دولت جهادی و عدالت محور آقای رئیسی مشکل آب در کل کشور حل شود.

نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل آب در ارومیه، سیستان و بلوچستان، خوزستان، شهرکرد و اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: مظلومیت مردم شرق اصفهان و مناطق گرمسیری این استان واقعاً دردآور است و دعوت می‌کنم مسئولان از مناطق شرق استان اصفهان بازدید داشته باشند و ببیند مردم این مناطق که عمدتاً از خانواده‌های شهید و ایثارگر هستند، با مشکلات کم‌آبی و حتی کمبود آب آشامیدنی، دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

فیروزی پور خاطرنشان کرد: امروز با حمله به دیگران‌ مشکل آب حل نمی‌شود و از وزیر پیشنهادی نیرو درخواست داریم به‌عنوان متولی آب کشور، با برنامه‌ریزی مناسب مشکل کمبود آب اصفهان  را حل کنند.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار