سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، قربانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک با بیان اینکه ظرفیت بیمارستان‌های سطح استان مرکزی تکمیل شده است گفت: پس از تکمیل ظرفیت آخرین مرکز درمانی بیمارستان ولیعصر (عج) دیگر بخشی برای بستری بیماران نداریم.

قربانی افزود: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث تضعیف روحیه کادر بهداشت و درمان می‌شود از مردم می‌خواهیم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات یاری گر مدافعان سلامت باشند.

او اضافه کرد: نقاهتگاه بیمارستان امیرالمومنین یک بخش کمکی و پشتیبان بیمارستان می‌باشد که این مرکز به درمان سرپایی بیماران می‌پردازد و روزانه ۵۰۰_۴۰۰ بیمار ارائه خدمت می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اراک بیان کرد: طبق بازدید‌های میدانی انجام شده در مرکز شهر شاهد رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در هیئات مذهبی بودیم، اما در هیئات حواشی شهر پروتکل‌ها در حد مطلوب رعایت نمی‌شود.

کرونا ویروس اواخر بهمن ماه ۹۸ وارد کشور و اولین موارد در استان قم اعلام شد و چند روز بعد در روز اول اسفند ماه همین سال اولین ابتلا به این بیماری در استان مرکزی اعلام شد و استان مرکزی بعد از استان قم، دومین استانی بود که ابتلا به کووید ۱۹ را اعلام کرد.

با وجود اینکه استان مرکزی جزو اولین استان‌هایی است که شیوع ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شد، با همدلی مردم و مسئولان این ویروس مدیریت شد، اما اکنون تمام همه شهرستان‌های استان مرکزی در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.