یک رسانه هلندی از آمادگی وینگر ایرانی و مصدوم تیم فوتبال فاینورد برای بازی برابر الفسبورگ سوئد در چارچوب لیگ کنفرانس اروپا خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی این فصل فاینورد روتردام که از ناحیه کشاله ران مصدوم بود امروز (سه شنبه) به تمرینات گروهی تیمش بازگشت.

شبکه رادیو تلویزیونی رینموند هلند در حساب توئیتری خود ضمن اعلام بازگشت علیرضا جهانبخش، به تمرینات گروهی امروز تیمش، نوشت: به نظر می‌رسد او بتواند پنجشنبه برابر الفسبورگ سوئد بازی کند. 

پنجشنبه گذشته در دیدار برگشت دور سوم مرحله انتخابی مسابقات لیگ کنفرانس فوتبال اروپا، در جریان پیروزی ۳ بر صفر فاینورد برابر لوتسرن سوئیس، علیرضا جهانبخش موفق شد گل‌های اول و دوم فاینورد را به ثمر برساند، اما دقیقه ۴۲ به دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله ران تعویض شد.

جهانبخش به دلیل همین مصدومیت یکشنبه شب نتوانست فاینورد را در هفته اول لیگ هلند برابر ویلم همراهی کند و حضورش در بازی پنجشنبه شب در لیگ کنفرانس اروپا مقابل الفسبورگ در هاله‌ای از ابهام بود که با توجه به گزارش امروز رینموند حالا به نظر می‌رسد او مشکلی بابت همراهی تیمش ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار