یک رسانه روسیه‌ای با تمجید از مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ، تیم‌های برتر اروپایی را به خرید این بازیکن تشویق کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت ساکر روسیه با تمجید از عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت او را شایسته حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی دانست و نوشت اگر تیم‌های ۵ لیگ معتبر اروپا او را به خدمت نگیرند اشتباه کرده اند. او از "هیچ" گل می‌سازد.

این سایت که نام سردار آزمون را در بین ۱۱ بازیکن تیم منتخب هفته آورده بود، نوشت، آزمون در بازی برابر لوکوموتیو برجسته بود، زیرا او ریزنقش بازی می‌کرد و حریفان قوی بودند. مدافعان سوپر لیگ روسیه باید این بازیکن ایرانی را "شیطان"، یک مهاجم حیله گر، بنامند.

در رقابت‌های سری آ یا لالیگا او این کار را حتی بیشتر انجام می‌دهد. در مقابل لوکوموتیو این سردار بود که زنیت را تا آستانه پیروزی برد. او در خط حمله از پابلو جلوتر بود و یک پنالتی گرفت، قبل از آن او می‌توانست خودش دروازه لوکوموتیو را باز کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۰
شیطان یا اهریمن یا ابلیس یا هر اسمی روس ها روی سردار آزمون بگذارند از فروش او پولی عاید شان نمی شود و مال بد بیخ ریش صاحبش خواهد ماند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
حالا چرا شیطان!!! ؟
آخرین اخبار