فرمانده انتظامی الیگودرز گفت: سارقان احشام که در الیگودرز و روستا‌های اطراف سرقت کرده بودند، توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، عباس محمدی،فرمانده انتظامی الیگودرز اعلام کرد: مدتی قبل با اعلام گزارشاتی مبنی بر سرقت احشام از روستا‌های اطراف و دور افتاده الیگودرز و کنترل جاده‌های فرعی در دستور پاسگاه‌های این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران به یک دستگاه پژو که با عنوان مسافرکش در جاده‌های روستایی تردد می‌کرد مشکوک ودر استعلام صورت گرفته خودرو مذکور سرقتی و در بازرسی از آن چهار راس دام کشف شد.

محمدی عنوان کرد: سارقان حین تردد درجاده‌ها با برخورد به چوپانان کم سن و سال به بهانه پرسیدن آدرس و سرگرم کردن چوپان توسط یکی از سارقان ۲ همدست دیگر اقدام به سرقت احشام و جاسازی آن‌ها در صندوق خودروی پژو کرده و متواری می‌شدند که توسط مال باختگان شناسایی و به ۹ فقره سرقت احشام از محل نگهداری احشام در اطراف روستا‌های این شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی الیگودرز بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت احشام درمجموع به ارزش سه میلیارد ریال در این شهرستان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.