رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی گفت: بسیج علمی آذربایجان‌شرقی آماده دریافت ایده‌های مختلف نخبگان استان آذربایجان شرقی برای حضور در نمایشگاه ابتکار مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ارسلانی رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی گفت: سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری آذربایجان شرقی به عنوان نماینده شرکت پیشگامان بسیج در استان آذربایجان شرقی جهت دریافت طرح‌ها و ایده‌ها معرفی شده است و عموم نخبگان می‌توانند طرح‌ها و راهکار‌های نوآورانه و فناورانه خود را به این سازمان به آدرس info@belmi.ir ارائه کرده یا اینکه در سامانه challesh.ir ثبت نمایند.

او در توضیح برگزاری نمایشگاه ابتکار مردم اظهار داشت: سازمان بسیج مستضعفان در راستای تحقق اهداف ایران قوی، این نمایشگاه  را برگزار می‌کند و در این راستا از تمامی هموطنان درخواست می‌شود راهکار‌ها و راه حل‌های نوآورانه و فناورانه خود را ثبت و اطلاع رسانی کنند.

ارسلانی ادامه داد: نمایشگاه ابتکار مردم فراخوانی برای دریافت ایده‌های فناورانه نخبگان علمی، دانشگاهی و عموم شهروندان است.

او مهمترین هدف  اجرای این طرح را دریافت راهکار‌های نخبگانی برای حل مسائل اولویت دار دولت مردمی برای ایران قوی دانست و اضافه کرد: بسیج توان و ظرفیت حل مسائل و مشکلات کشور برای مدیریت کلان را به خوبی دارد و در این مسیر می‌تواند گام‌های موثری بردارد.

ارسلانی با اشاره به موضوعات مختلف برای ارائه راهکارها، اظهار داشت: نخبگان می‌توانند طرح‌های پیشنهادی خود را در زمینه حل مسائل و معضلات مدیریت کلان دولت، موضوعات علمی و فناوری، اقتصادی، مسائل مربوط به روابط بین الملل، بهداشت و درمان، انرژی، کشاورزی، میراث فرهنگی و صنایع دستی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، صنعت و معدن، فرهنگ، آموزش و پرورش و حوزه مسکن و شهرسازی، در قالب همین نمایشگاه اعلام و ارائه کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.