تسلیت فرارسیدن عزاداری روز تاسوعای حسینی

سرپرست امور آبفای منطقه رامهرمز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و فرا رسیدن روز تاسوعای حسینی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود احمدی سرپرست امور آبفای منطقه رامهرمز در پیامی فرارسیدن روز تاسوعای حسینی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ان الحسین مصباح الهدی و سفینة النجاة

حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان‌های پاک و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند و سر در برابر ظلم فرود نیاوردند. آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان عالم قرار گرفت.

حماسه محرم و واقعه‌ی تاسوعا و عاشورا، حماسه‌ای بس بزرگ از انسان‌های الهی است که اندیشه انسان مادی هیچ وقت نخواهد توانست به درک واقعی آن برسد و محرم و کربلا پناهگاه همه آن‌هایی است که از ظلم و ستم به ستوه آمده و حق و حقیقت را جستجو می‌کنند و حسین (ع) با عزیزترین کسانی که داشت بر شمشیر‌ها تاخت تا نه زخم تنش بلکه زخم دلش را ببینیم و افکار بلندش را درک کنیم.

ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر، ماهی که باید از آن درس‌های زندگی را آموخت و ماهی که باید واقعیت اسلام را دریافت، ماهی که باید با عزاداری و تکریمِ آن، همیشه عاشورا را زنده نگهداشت، ماهی که باید تاریخ را در ورای آن یافت.

اینجانب فرا رسیدن ایام غم بار تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان و سرور آزادگان جهان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به مسلمانان و شیفتگان آن حضرت تسلیت عرض می‌نماییم و امیدوارم بتوانیم در ادامه‌ی راهش رهروانی صدیق و عاشقانی همپا باشیم.

بی شک کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل است

پیام تسلیت مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل شیلات خوزستان، با صدور پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورا و شهادت مظلومانه سالار شهیدان را به ملت شریف ایران به ویژه مردم شهید پرور و سرافراز خوزستان و جامعه بزرگ شیلات تسلیت گفت.

متن پیام فتح اله ابوعلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«کلّ یوم عاشورا و کلّ ارض کربلا»

محرم یادآور بزرگ‌ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ است.

عاشورا، حماسه انسان‌های دل پاک و ثابت قدمی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند؛ آن اسوه‌های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومت‌شان در تاریخ ثبت و جاودانه گردید.

بی شک کربلا صحنه نمایش رویارویی حق و باطل و حماسه پرشکوه جانبازی و شهادت طلبی بوده و برای ما تنها یک حادثه نیست، بلکه نوعی فرهنگ و تاریخ آغازی دیگر است.

ایـنجانب فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به ملت شریف ایران، به ویژه مردم شهید پرور و سرافراز استان خوزستان و همکاران خدوم این اداره‌کل تسلیت عرض می‌نمایم؛ به امید آنکه این عزاداری‌ها مقدمات برپایی نظام جهانی مبتنی بر عدالت و بر پایه تعالیم جهان شمول اسلام را فراهم و راه را برای حکومت جهانی مهدی موعود (عج) هموار کند.

عاشورا؛ روح انقلاب اسلامی ایران است

پیام تسلیت مدیر مخابرات منطقه خوزستان به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی مدیر مخابرات منطقه خوزستان فرا رسیدن ایام تاسوعاو عاشورای حسینی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، رحیم فلاح زاده مدیر منطقه به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی پیام تسلیت صادر کرد.

در متن این پیام تسلیت آمده است؛

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین و علی الارواح التی حلت بفنائک... عاشورا؛ روح انقلاب اسلامی ایران است: در مورد مساله محرم و عاشورا‚ باید بگوییم که روح نهضت ما و جهت گیری کلی و پشتوانه پیروزی ما‚ همین توجه به حضرت ابی عبدالله (ع) و مسایل مربوط به عاشورا است.

ما باید از حسین بن علی‚ (ع) درس بگیر یم. یعنی از دشمن نترسیم و به خود متکی باشیم‚ به خدای خود توکل کنیم محرم بهانه‌ای برای نوشیدن از چشمه عاشورا. ست: ‚محرم وسیله‌ای برای ارتباط روحی و قلبی با اهل بیت: است مسلما مکتب عشقی است که باید در آن درس آزادگی آموخت.

همچنین بهتر است، ایام عزاداری را‚ برای خود یک فرصت ویک میدان پیشرفت در معارف و عمل اسلامی قرار دهیم.

به این منظور اینجانب فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش را به همه حق طلبان و شیفتگان حضرتش به ویژه تلاشگران عرصه ارتباطات و مخابرات تسلیت عرض نموده، امید آنکه همنوا با کاروان کربلا، رهرو راستین نهضت حسینی باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: محرم1400 ، پیام تسلیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.