کمپانی یونیورسال تاریخ اکران دهمین قسمت از مجموعه سینمایی محبوب «سریع و خشن» را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، دهمین قسمت از مجموعه سینمایی «سریع و خشن» در سال ۲۰۲۳ راهی سینما‌ها خواهد شد.

با تأیید ورایتی «سریع و خشن ۱۰» در تاریخ هفتم آوریل ۲۰۲۳ اکران می‌شود.

این فیلم در واقع یکی مانده به آخرین فیلم از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن است که توسط جاستین لین کارگردانی خواهد شد. جاستین لین پنج فیلم از بین فیلم‌های سریع و خشن را تاکنون کارگردانی کرده و برای ساخت قسمت یازدهم نیز (که قسمت پایانی است) انتخاب شده است.

اگرچه تاکنون جزئیاتی از تیم بازیگری این فیلم اعلام نشده؛ اما انتظار می‌رود که وین دیزل برای بازی در نقش اصلی فیلم بازگردد.

همینطور انتظار می‌رود بازیگران فیلم‌های قبلی از جمله تایرس گیبسون، سانگ کنگ، کریس بریجز و میشل رودریگز در این فیلم حضور داشته باشند.

به گفته اینترتینمنت ویکلی دواین جانسون برای بازی در این فیلم باز نخواهد گشت و از طرفی هنوز هم مشخص نیست که جان سینا بتواند شانس حضور و بازی در نقش جیکوب تورتو را به دست آورد.

البته در پایان قسمت نهم مشخص شد که جیسون استاتهام احتمالاً در قسمت بعدی این فیلم حضور خواهد داشت.

اکران «F۹» (آخرین فیلم از مجموعه سریع و خشن) در ماه ژوئن که با موفقیت تجاری همراه بود، به گیشه کشور‌ها از جمله آمریکا کمک کرد که از شرایطی که پاندمی کرونا ایجاد کرده بود فاصله بگیرند.

این فیلم در گیشه آمریکای شمالی ۱۷۰ میلیون دلار فروخت و در گیشه جهانی نیز به فروش ۵۰۰ میلیون دلاری رسید.

مجموعه فیلم های «سریع و خشن» که از سال ۲۰۰۱ شروع به اکران در سینما‌های جهان کردند، با احتساب فروش فیلم «هابز و شاو» در سال ۲۰۱۹ تاکنون به فروش ۶.۳ میلیارد دلاری در گیشه جهانی رسیده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار