معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷۸ مورد گزارش مردمی در حوزه اصناف در سطح استان دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، قاسمی معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ۷۷۸ مورد گزارش مردمی در حوزه اصناف در سطح استان به روش‌های مراجعه حضوری به ادارات صمت، تماس با سامانه تلفنی ۱۲۴ و درگاه وب سایت www.۱۲۴.ir طی چهار ماهه امسال  دریافت شده است.

قاسمی گفت: از ۷۷۸ مورد گزارش دریافتی در زمان اعلام شده،۳۵۲ مورد تلفنی، ۲۶۶ مورد به صورت کتبی، ۵۳ مورد مراجعه حضوری، ۴۶ مورد پیام‌گیر و تعداد ۶۰ مورد از طریق سامانه www.۱۲۴.ir دریافت شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی سهم بسزایی در برخورد با تخلفات اقتصادی در حوزه اصناف دارد.

معاون امور بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رسیدگی به شکایات مردمی و پاسخگویی و اطلاع‌رسانی نتیجه شکایات از اولویت‌های کاری بازرسان بوده و مشارکت مردم موجب می‌شود تا سازمان در کشف تخلفات اقتصادی و اصلاح قیمت با موفقیت بیشتری عمل کنند.

وی ادامه داد: افزون‌بر ۳۵ درصد گزارشات مردمی پس از بررسی و تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان برای صدور حکم ارسال شده است.

قاسمی خاطرنشان کرد: بیشتر گزارشات دریافتی طی این مدت مربوط به گرانی بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار