استاندار کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن سالروز ورود آزادگان و در روز تاسوعای حسینی با حضور در جمع خانواده‌های آزادگان، از این یادگاران ۸ سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه گفت : تاسوعای حسینی و روزی که به نام آقا ابوالفضل العباس علیه السلام مزین است نه تنها برای شیعیان و مسلمانان بلکه برای تمام دنیا، الگوی ماندگار آزادگی، ایثار، شهامت و شجاعت هستند.

او با اشاره به اینکه عزیزان آزاده نیز مانند اهل بیت (ع) سال‌ها در اسارت بودند، گفت : یادآوری شهادت طلبی امام حسین (ع) در راه تداوم دین خدا، رشادت و جانبازی حضرت ابوالفضل العباس و همچنین سختی‌های اهل بیت در دوران سخت اسارت، تسکین و آرامشی برای تحمل شکنجه‌های سخت و طاقت فرسای دوران اسارت توسط این عزیزان آزاده بود.

استاندار کرمانشاه افزود: آزادگان عزیز شناسنامه دفاع مقدس و در واقع شهیدان زنده هستند که تکریم این انسان‌های بزرگ همانند تکریم شهدا بر همگان واجب است.

بازوند گفت: بی گمان عزت و آسایش و آرامش کنونی ایران اسلامی مدیون ایثار، شجاعت، جانفشانی و از خودگذشتگی آزادگان سرفراز است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.