دیدار رئیس دستگاه اطلاعات مصر با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر در سفر به فلسطین اشغالی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و درباره تحولات غزه گفتگو کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد بعد از شلیک راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی در دوشنبه گذشته، «عباس کامل»، وزیر اطلاعات مصر به قدس اشغالی سفر کرد تا با «نفتالی بنت»، نخست وزیر و «بنی گانتس»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیدار کند.

این شبکه صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گفت: عباس کامل بعد از دیدار با بنت و گانتس به «رام‌الله»، (مقر تشکیلات خودگردان فلسطین) خواهد رفت تا با «محمود عباس»، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کند.

محور گفتگوهای کامل با مقامات رژیم صهیونیستی و رئیس تشگیلات خودگردان ادامه آتش‌بس و دوری از افزایش تنش گزارش شده است.

دوشنبه گذشته منابع صهیونیستی اعلام کردند در پی شلیک یک راکت از غزه به سوی اراضی اشغالی در شهرک‌های صهیونیستی نشین اطراف آن آژیر خطر به صدا درآمده و مقامات این شهرک‌ها از ساکنان صهیونیست آن خواستند که به پناه‌گاه بروند.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین سحرگاه دوشنبه گذشته، چهار جوان فلسطینی بر اثر اصابت گلوله جنگی اشغالگران صهیونیست در ورودی اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری به شهادت رسیدند.

در پی این حادثه طارق سلمی، سخنگوی جهاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای گفت: «ما به رزمندگان مقاومت قهرمان در اردوگاه جنین و جوانان غیور و جسور آن درود می‌فرستیم و عزادار شهیدانی هستیم که خون آن‌ها خاک جنین را گلگون کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منطقی
۰۲:۱۷ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
مصر تا کی باید بوی انور سادات فرعون بدهد ؟
اصلا بر چه اساس در امور فلسطین دخالت می کند ؟ نوع دوستی ؟ هم نژادی ؟ منافع ملت ؟
آخرین اخبار